Υλικό για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

e-me

pinakas_anakoinvsevn.jpg

.jpeg

 
111.jpg
 

Laboratory of Special Vocational Education of Agios Dimitrios

final.jpg

EWWR23-Eeeek & 1st Gymnasium of Agios Dimitrios "When Trash becomes Art"

appy.png

Πρόγραμμα κολύμβησης

swimming 2

Ενημέρωση Εκπαιδευτικών

ΟΛΜΕ,   ΕΛΜΕ Ν. ΑΘΗΝΑΣ
ΣΕΕΠΕΑΑ,   ΠΟΣΕΕΠΕΑ,  ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

94491801 105354947824085 4510004630494642176 n

Σχολικά Προγράμματα 2020-2021

    

a.jpg  easy_cook.jpg

168907299_451744279426995_4319178746079446406_n.jpg

European School Radio

  

Εικονική Επιχείρηση

EDUcatering LOGO-SMALL 3s logo  froutoekplikseis logo  

  logo-702x459.jpg  ela_snack.jpg

HUNGRY_MINDS_LOGO.jpg

comenius logo

one-team-logo

Εκδρομές

Τη Δευτέρα 18/11/19 το σχολείο μας, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Θεραπευτικό Ιππικό Όμιλο στο Γουδί. Μέσα σε ένα καταπράσινο χώρο οι μαθητές μας ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του ομίλου, ενημερώθηκαν και είδαν από κοντά αυτά τα υπέροχα ζώα, τα άλογα. Ξεναγήθηκαν στους στάβλους, όπου είχαν την ευκαιρία να τα χαϊδέψουν και να τα ταΐσουν. Η υπεύθυνη της ξενάγησης μας μίλησε για το πώς τα άλογα βοηθάνε τους ανθρώπους Είδαν την προετοιμασία του αναβάτη, πως ανεβαίνει στο άλογο και παρακολούθησαν μέρος του θεραπευτικού προγράμματος με την συμμετοχή μαθήτριάς μας ως βοηθό της εκπαιδεύτριας. Η επίσκεψή μας τελείωσε με ένα χαμόγελο στα χείλη των παιδιών που η επαφή με την φύση και τα ζώα μπορούν να προσφέρουν μέσα από την χαρά της συμμετοχής.

ΟΦΕΛΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ

Η θεραπευτική ιππασία βασίζεται σε προγράμματα αποκατάστασης, που χρησιμοποιούν το άλογο ως μέσο θεραπείας. Το άλογο γίνεται προέκταση του σώματος των ατόμων, βοηθώντας τα να ανακαλύψουν πρωτόγνωρα συναισθήματα, όπως η χαρά ενός περιπάτου, μιας βόλτας στην ύπαιθρο και κυρίως, της κινητικής και προσωπικής ανεξαρτησίας. Όταν το άλογο περπατά, μιμείται τον ανθρώπινο βηματισμό, μεταφέροντας στον κορμό του ιππέα του την ίδια ακριβώς κίνηση που μεταδίδουν τα πόδια, στους ανθρώπους με φυσιολογική κίνηση. Έτσι, αναπτύσσονται σημαντικά οι μύες του κορμού των ατόμων με δυσκολίες στην κίνηση, ενώ, παράλληλα, το ευθύ κάθισμα διευκολύνει την αναπνοή τους. Η θεραπευτική ιππασία είναι μία μοναδική εμπειρία, αφού διαφέρει πολύ από τις συνηθισμένες θεραπείες σε φυσιοθεραπευτήρια, γυμναστήρια και πισίνες υδροθεραπείας. Αξιοποιώντας την κίνηση του αλόγου, τη θερμότητά του, την ικανότητά του για επαφή κι επικοινωνία με τον άνθρωπο, την ομαδικότητα και το παιχνίδι, η θεραπευτική ιππασία, σύμφωνα με παγκόσμιες επιστημονικές έρευνες δημιουργεί μοναδικά σωματικά, νοητικά, αισθητηριακά και ψυχολογικά οφέλη στα άτομα με αναπηρία όπως είναι:

·αύξηση συμμετρίας

·βελτίωση της ισορροπίας, της στάσης και του ελέγχου του κεφαλιού

·μείωση της σπαστικότητας

·αύξηση του εύρους κίνησης

·βελτίωση του συντονισμού και της κινητικότητας

·αύξηση της προσοχής, της οπτικο κινητικής ικανότητας προσανατολισμού

·βελτίωση της αντίληψης του σώματος, καθώς και της δραστηριοποίησης, της εγρήγορσης, της κοινωνικότητας, της αυτοπεποίθησης και του αυτοσεβασμού

 

Πηγή: Σύνδεσμος Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδας,   https://www.trag.gr/el/%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%80%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b9%cf%80%cf%80%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1/

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΙΠΠΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ

 

Την Δευτέρα 18/11/19 το σχολείο μας, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον θεραπευτικό ιππικό όμιλο στο Γουδί. Μέσα σε ένα καταπράσινο χώρο οι μαθητές μας ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του ομίλου, ενημερώθηκαν και είδαν από κοντά αυτά τα υπέροχα ζώα, τα άλογα. Ξεναγήθηκαν στους στάβλους, όπου είχαν την ευκαιρία να τα χαϊδέψουν και να τα ταΐσουν. Η υπεύθυνη της ξενάγησης μας μίλησε για το πώς τα άλογα βοηθάνε τους ανθρώπους Είδαν την προετοιμασία του αναβάτη, πως ανεβαίνει στο άλογο και παρακολούθησαν μέρος του θεραπευτικού προγράμματος με την συμμετοχή μαθήτριάς μας ως βοηθό της εκπαιδεύτριας. Η επίσκεψή μας τελείωσε με ένα χαμόγελο στα χείλη των παιδιών που η επαφή με την φύση και τα ζώα μπορούν να προσφέρουν μέσα από την χαρά της συμμετοχής.

 

ΟΦΕΛΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ

Η θεραπευτική ιππασία βασίζεται σε προγράμματα αποκατάστασης, που χρησιμοποιούν το άλογο ως μέσο θεραπείας. Το άλογο γίνεται προέκταση του σώματος των ατόμων, βοηθώντας τα να ανακαλύψουν πρωτόγνωρα συναισθήματα, όπως η χαρά ενός περιπάτου, μιας βόλτας στην ύπαιθρο και κυρίως, της κινητικής και προσωπικής ανεξαρτησίας. Όταν το άλογο περπατά, μιμείται τον ανθρώπινο βηματισμό, μεταφέροντας στον κορμό του ιππέα του την ίδια ακριβώς κίνηση που μεταδίδουν τα πόδια, στους ανθρώπους με φυσιολογική κίνηση. Έτσι, αναπτύσσονται σημαντικά οι μύες του κορμού των ατόμων με δυσκολίες στην κίνηση, ενώ, παράλληλα, το ευθύ κάθισμα διευκολύνει την αναπνοή τους. Η θεραπευτική ιππασία είναι μία μοναδική εμπειρία, αφού διαφέρει πολύ από τις συνηθισμένες θεραπείες σε φυσιοθεραπευτήρια, γυμναστήρια και πισίνες υδροθεραπείας. Αξιοποιώντας την κίνηση του αλόγου, τη θερμότητά του, την ικανότητά του για επαφή κι επικοινωνία με τον άνθρωπο, την ομαδικότητα και το παιχνίδι, η θεραπευτική ιππασία, σύμφωνα με παγκόσμιες επιστημονικές έρευνες δημιουργεί μοναδικά σωματικά, νοητικά, αισθητηριακά και ψυχολογικά οφέλη στα άτομα με αναπηρία όπως είναι:

·       αύξηση συμμετρίας

·       βελτίωση της ισορροπίας, της στάσης και του ελέγχου του κεφαλιού

·       μείωση της σπαστικότητας

·       αύξηση του εύρους κίνησης

·       βελτίωση του συντονισμού και της κινητικότητας

·       αύξηση της προσοχής, της οπτικο κινητικής ικανότητας προσανατολισμού

·       βελτίωση της αντίληψης του σώματος, καθώς και της δραστηριοποίησης, της εγρήγορσης, της κοινωνικότητας, της αυτοπεποίθησης και του αυτοσεβασμού

Σε έναν υπέροχο χώρο με πράσινο και ηρεμία, στην Πανεπιστημιούπολη, στο τμήμα Γεωλογίας, υπάρχει το Μουσείο Παλαιοντολογίας και Zωoλογίας που επισκεφθήκαμε. Είδαμε τις πλούσιες συλλογές σπονδυλωτών και ασπόνδυλων ζώων, φυτικών απολιθωμάτων και άλλων παλαιοντολογικών ευρημάτων και γεωλογικών δειγμάτων, από τη χώρα μας και το εξωτερικό και μάθαμε πολλά για τους προγόνους μας, μυστικά που χάνονται στα βάθη των αιώνων! Φορέσαμε τον εξοπλισμό των αρχαιολόγων, πήραμε τα ειδικά εργαλεία και γίναμε μικροί επιστήμονες. Ενθουσιαστήκαμε με τα ευρήματα της ανασκαφής μας!

Αργότερα επισκεφθήκαμε το Ζωολογικό Μουσείο που είναι το παλαιότερο και πλουσιότερο ζωολογικό μουσείο στην Ελλάδα. Είδαμε σε φυσικό μέγεθος θηλαστικά, πουλιά, ερπετά, αμφίβια, ψάρια, θαλάσσια ασπόνδυλα, σαλιγκάρια, έντομα και άλλα ασπόνδυλα από την Ελλάδα και άλλες χώρες, καθώς και ανθρωπολογικά ευρήματα. Σχολιάσαμε πόσο ωραία είναι τα ζώα από κοντά και σίγουρα τρομάξαμε κάποιες φορές γιατί έμοιαζαν ζωντανά! Φύγαμε πλημμυρισμένοι από εικόνες, γνώσεις και ακόμα περισσότερες απορίες! Ποτέ μια επίσκεψη δεν αρκεί τελικά...

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2019, επισκεφθήκαμε με το σχολείο μας το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αργυρούπολης. Περιηγηθήκαμε στον όμορφο κήπο του ΚΠΕ, γνωρίσαμε τα μεσογειακά φυτά, μαζέψαμε και δοκιμάσαμε ρόδια, μυρίσαμε διάφορα άνθη και βότανα. Παρακολουθήσαμε βιντεάκια σχετικά με τη φωτοσύνθεση, την ανακύκλωση και την εξοικονόμηση ενέργειας. Συνεργαστήκαμε κατά ομάδες σε βιωματικά εργαστήρια, μεταξύ των οποίων συνθέσαμε ένα φυτό απαρτιζόμενο από ρίζες, κορμό, φύλλα, καρπούς και άνθη. Μαζέψαμε χαρούπια βγάλαμε χαρουπόσπορους, δοκιμάσαμε χαρουπόμελο.

Τη Δευτέρα 20/5/19 επισκεφθήκαμε με το σχολείο μας το "Λουτρό των αέρηδων" στην Πλάκα στο πλαισιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «…με πάστρα και σαπούνι». Ένα ταξίδι στο σώμα και την ψυχή μέσα από την εμπειρία του χώρου του Λουτρού των Αέρηδων. Ιστορίες συνύπαρξης, έκθεσης, αποδοχής αλλά και απόλαυσης. Μέσα από βιωματικό παιχνίδι-παιχνίδι ρόλων, τα παιδιά μας μυήθηκαν στην ιστορία των χαμάμ και στα μυστικά της τελετουργίας του λουτρού ως διαδικασία.

Την Πέμπτη 9 Μαΐου 2019 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πάρκο Τρίτση στο Ίλιον. Εκεί οι μαθητές παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της  Ορνιθολογικής  Εταιρείας, που περιελάμβανε επίσκεψη και ενημέρωση στο Κέντρο Προσανατολισμού και Ενημέρωσης της Εταιρείας. Στη συνέχεια έγινε περιήγηση σε ένα ειδικά διαμορφωμένο εκπαιδευτικό μονοπάτι γύρω από τη λίμνη και οι μαθητές εξοικειώθηκαν με την παρατήρηση πουλιών.